niedziela, 4 maja 2014

Pierwsza Komunia Święta - jaki wybrać prezent?

i spółka; Pierwsza Komunia Święta - jaki wybrać prezent?
Stoję właśnie przed decyzją, jaki wybrać prezent na Pierwszą Komunię. Dodam, że szukam prezentu dla dziewczynki. Nie jestem chrzestną, więc nie muszę kierować się aktualnie obowiązującymi trendami. Niestety wybór prezentu nie jest łatwy. Po pierwsze, co kupić dziecku, które prawie wszystko ma? Po drugie, co kupić dziecku, które na pytanie wprost odpowiada, że nie wie, nie ma żadnego pomysłu? Dowiedziałam się przy okazji, że ostatnie jej marzenie zostało spełnione, czyli pies. Podsumowując masakra.

Pierwsze, co zrobiłam to sprawdziłam, jakie są najpopularniejsze prezenty na Komunię Świętą. Lista mnie nie zaskoczyła. Wśród najczęstszych prezentów są między innymi rowery, sprzęt elektroniczny, biżuteria, telefony komórkowe, komputery, quady. Jak dla mnie takie prezenty każdorazowo wymagają uzgodnienia z rodzicami. No, może nie biżuteria, jeśli przez biżuterię rozumiemy medaliki i krzyżyki na łańcuszkach. Większości z tych prezentów rozsądni rodzice mogą sobie po prostu nie życzyć, lub zaplanowali już ich zakup. Jak wspomniałam, nie jestem chrzestną, więc mogę uznać, że mnie ta lista nie dotyczy. No, więc, co?

Najchętniej kupiłabym jej Biblię Świętą, albo jakieś inne książki. Ponieważ lubię czytać i lubię posiadać książki, uważam, że każdy powinien się z takiego prezentu cieszyć. Nic bardziej mylącego. Mała lubi zwierzęta, sport i prace plastyczne. Sprzętu sportowego jej nie kupię, bo zazwyczaj jak się za coś bierze to jest w tym dobra, dlatego rodzice kupują jej sprzęt wyczynowy, a ja się na tym nie znam. Pozostają akcesoria do prac plastycznych i coś, bliżej nieokreślonego związanego z jej miłością do zwierząt. Mam jeszcze dwa tygodnie, może do tego czasu coś wymyślę. Liczę na podpowiedzi. Może jest jakiś sprawdzony prezent, o którym do tej pory nie pomyślałam?





0 komentarze:

Prześlij komentarz