wtorek, 6 maja 2014

Jak dodać like box'a na bloga?

i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?
Założyłam bloga, utworzyłam fanpage'a czas zacząć zbierać fanów. I tutaj pojawia się pytanie jak dodać like box'a na bloga?




Wchodzę na stronę Facebook Developers

i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?

Zamiast FacebookDevelopers wpisuję własną nazwę fanpage'a. W moim przypadku to ispolka.

i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?

Teraz mogę trochę się pobawić. Jeśli nie chcę, aby wyświetlały się twarze moich znajomych odhaczam Show Friends Faces. Jeśli chcę dać własny nagłówek odhaczam Show Header. Jeśli przeszkadza mi ramka odhaczam Show Border. Jeśli chcę, aby wyświetlały się moje ostatnie posty zaznaczam Show Posts.

i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?
Brak ramki i nagłówka
i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?
Brak ramki, nagłówka i twarzy znajomych
i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?
Dodane ostatnie posty

Ja już zdecydowałam jak ma wyglądać mój like box. Klikam na Get Code.

i spółka; Jak dodać like box'a na bloga?

Przechodzę na zakładkę IFRAME i kopiuję cały kod. Otwieram bloggera. Wchodzę na swój blog, w zakładkę układ. Klikam przycisk dodaj gadżet. Wybieram dodaj kod HTML i wklejam skopiowany kod.

I to już wszystko. Gotowe.

Powodzenia.





2 komentarze:

  1. Między innymi o to właśnie miałam Cię zapytać.. ;) Ale już nie muszę! Dziękuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze o pomoc, dlaczego mój like box widze tylko w przeglądarce chrome?Niestety w mozilla widzę u innych a u siebie mam puste pole.

    OdpowiedzUsuń