wtorek, 27 maja 2014

Muffinki z truskawkami

Goście w dom, ciasto na stół.

Pierwotnie chciałam upiec Galette z truskawkami, kokosem i pomarańczą, według przepisu ze strony tart factory. Ale właśnie tam zobaczyłam przepis na ciasto z truskawkami według przepisu mamy autorki bloga. I wtedy olśnienie, przecież ja mam swój sprawdzony przepis na ciasto z truskawkami. Nazywa się trochę inaczej placek ze śliwkami, ale co mi tam, wystarczy zmienić owoce i voila. Mam super ciasto z truskawkami, a właściwie muffinki.

Ponieważ mam dwie blaszki do muffinek zrobiłam dwie porcje ciasta. Jak się okazało była to słuszna decyzja. Po wizycie z 24 sztuk zostały te 4, które uwieczniłam na zdjęciu. Znaczy, że smakowały. Na szczęście sezon truskawkowy w pełni, jest szansa, że i galette pojawi się na naszym stole.

Smacznego!





0 komentarze:

Prześlij komentarz