środa, 14 maja 2014

Jak dodać like button na bloga

Dzisiaj krótkie szkolenie, jak dodać like button na bloga. Osoby, które przeglądały moje szkolenie Jak dodać like box'a na bloga?, zauważą, że dodając like button korzystamy z tej samej strony internetowej.

Pierwsze, co robimy to logujemy się na swojego fanpage'a, dla którego chcemy utworzyć like button. Jak już jesteśmy zalogowani wchodzimy na stronę Facebook Developers. Wyświetla nam się strona jak poniżej.     

 
W okienku URL to Like wpisujemy adres swojego fanpage'a. W moim przypadku to: https://facebook.com/ispolka.


Teraz w zależności od naszych preferencji pozostawiamy lub odhaczamy przycisk Show Friends' Faces i przycisk Include Share Button. W najbardziej minimalistycznej wersji otrzymujemy.


Klikamy teraz na przycisk Get Code i przechodzimy na zakładkę IFRAME.

Kopiujemy cały kod i przechodzimy do bloggera, na swój blog. W zakładce układ klikamy przycisk dodaj gadżet. Wybieramy dodaj kod HTML i wklejamy skopiowany kod.



I to już wszystko. Gotowe.
Powodzenia





6 komentarzy:

  1. Witam pourlopowo :)
    Muszę przejrzeć dokładnie ta Twoja nowa-stara stronę! Z kursu na pewno skorzystam!! W temacie uzdatniania bloga jesteś duuuuuzo lepszą ode mnie, a trzeba się uczyć od lepszych!
    Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam zdjęcia z Twojego urlopu. Oh jak Ci zazdrościłam;) Widać, że dobrze się bawiliście. Co do bloga to ściemniać to ja, a nie mnie;) A tak w ogóle to jest konsekwencja podglądania Twojego;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Podglądania mojego..?? :D No, ładnie.. To się uzupełniamy ;) A w ogóle to musimy się w końcu na te priv pogaduchy umówić któregoś wieczorku (jak Oski zaśnie, choć ostatnio ciężko się go usypia) i obgadać temat ulepszania bloga i informacji, których dowiedziałam się ze spotkania blogowego ;);)

      A swoją drogą, podpytam Cię też o kilka kwestii blogowych, np. jak założyć SWOJĄ WŁASNĄ STONĘ, ale z tymi wpisami, ktore mam u siebie na blogu.. Ale to innym razem. :)

      A urlop, faktycznie udał się rewelacyjnie.. Tak fantastycznie, że zanim wrócę do pracy wybieramy się jeszcze raz na podobny miesięczny wypad :)

      Usuń
    3. Pogaduchy bardzo chętnie. Jeślim chodzi o własną stronę to wejdź na moje szkolenie z domeną niestandardową. Mam też wykupione na nazwa.pl, ale tam musieli mi pomóc. W razie czego wiem już jak, tak więc nie ma problemu. I dalej korzystam z bloggera. Na razie nie chcę wykupywać hostingu i takie tam. Nie mam też dodatkowych kosztów.
      Co do urlopu to nawet mi nie mów. Proszę o szczegółową relację na blogu. Co, gdzie i za ile;) Szkolenie z stron po weekendzie weselno, komunijno, urodzinowym;)

      Usuń
    4. Relacja będzie, jak najbardziej :)
      To czekam na ten czas poweekendowy ;) ;)

      Usuń
    5. Wielki szacun i ogromne dzięki za JEDYNY sensowny tutorial jaki znalazłam w internecie, dzięki któremu udało mi się w końcu tę bzdurę ogarnąć. Najwyraźniej twórcy innych tutoriali mają brzydki nawyk zakładania, że czytelnicy wiedzą, jak się to robi, otóż nie, inaczej nie szukali by tutoriali! Kompletni laicy również są w stanie zrobić proste rzeczy samodzielnie, jeśli się im wyraźnie i krok po kroku podpowie. Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń