czwartek, 27 lutego 2014

Park Szczytnicki. Moje miejsce we Wrocławiu

Park Szczytnicki we Wrocławiu jest to miejsce, w którym lubię spędzać czas. Przypomina mi trochę okolice skąd pochodzę.  Jak to mój ojciec mówi, mieszkamy w rolniczo-pasterskiej krainie. Ja już nie. Otoczonej lasami i jeziorami. Jak mi brakuje jezior we Wrocławiu, a właściwie w jego okolicy. Na las nie mogę narzekać bo mam blisko Las Strachociński, jak jeszcze zrobią u mnie szersze wały to będzie cudnie na wycieczki rowerowe.

Ostatnia niedziela.

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

Jaki fotograf i jaki aparat takie zdjęcia;)

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu

i spółka; Park Szczytnicki we Wrocławiu





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Park Szczytnicki :) W ciąży byliśmy tam bardzo często, a i z Oskarem odwiedziliśmy go dwa razy :) Może gdzieś tam się mijałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Parku Szczytnickim jest świadkiem paru moich pierwszych razy: pierwszy pocałunek (miałam 14 lat, nie bardzo wiedziałam co się dzieje i dlaczego drzewa wirują); pierwsze wagary (dzień wiosny, w podobnym czasie, ale nie jednocześnie), pierwszy film w kinie GIGANT z Arnoldem... Sentymentalna się robię

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak swoją drogą jakie to nasze Polskie. Opublikować zdjęcia od razu z komentarzem: "Jaki fotograf i jaki aparat takie zdjęcia;)".

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochodzę z okolic Wrocławia, a we Wrocławiu mieszkałam całe studia. Uwielbiam to miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem stąd, ale w tym roku stuknie mi połowa mojego życia we Wrocławiu. Trafiłam tu przez przypadek. Ach te przypadki. A zostałam na całe życie. Chociaż z tym nigdy nic nie wiadomo. Też uwielbiam Wrocław. Oj goście u barm. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wrocław mnie zauroczył i pozostałam w nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dobrze policzę to w tym roku stuknie mi połowa życia we Wrocławiu.

      Usuń