niedziela, 2 lutego 2014

Nie wiem czy nie powinnam się obrazić


Już piszę, dlaczego. Przed chwilą wydałam okrzyk radości, że jestem genialna, bo wpisałam coś w kod html i zadziałało. Mój ślubny na mój okrzyk, zareagował śmiechem. Dodał, że to niesamowite, że ktoś niemający bladego pojęcia o html'u, niby to ja, grzebiąc w kodzie, na zasadzie prób i błędów jest w stanie go modyfikować.
Właśnie się zastanawiam, czy nie powinnam się obrazić za tak małą wiarę w moje umiejętności. Przede mną zmiana czcionek i coś mi się wydaje, że nie pójdzie mi tak łatwo. Jakoś tak dziwnie w tym szablonie pozapisywali niektóre rzeczy.

Dam radę jakem Monika KB. No, chyba, że nie dam rady.
Pamiętnik Matki Wariatki; Modyfikacja kodu html






4 komentarze:

  1. Przyzwyczaiłam się do poprzedniego wyglądu :(. Tobie ma się najbardziej podobać, a ja się przyzwyczaję.
    Mężczyźni tak mają, ale jak oni coś zmajstrują to nasza radość ma być niczym odkrycie ameryki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się przyzwyczaiłam, ale stwierdzam, że mniej wymyślne w formie lepiej się czyta. Mój mężczyzna już raczej na to nie liczy;)

      Usuń
  2. Dasz, dasz ;) Wierzę w Ciebie! :)

    www.misjamacierzynstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa. Zobaczymy. Już widzę pewne ograniczenia w tym szablonie. No cóż tak to jest z darmowymi.

      Usuń