piątek, 22 sierpnia 2014

Masz za dużo pieniędzy? Zrób sobie dziecko

Monika i spółka; Masz za dużo pieniędzy? Zrób sobie dziecko. Park Liniowy we Wrocławiu na Wyspie Opatowickiej, ZOO Wrocław, Zauropark we Wrocławiu, wrocławskie krasnale.
Stara prawda. Jeśli masz za dużo pieniędzy zrób sobie dziecko. Narodziny dziecka szybko zrewidują Twoje wyobrażenie o dostatku.

Skąd takie przemyślenia? Przez ostatnie pięć dni dzięki wizycie kuzynostwa Franciszka miałam okazję zobaczyć i poczuć, co to znaczy wielodzietna rodzina. Co odkryłam? Jeśli nie ma się kasy, to bida, że aż piszczy. Propozycja tylko dla odważnych. Tylko podziwiać takie rodziny. Niestety nie mają lekko.

Przesadzam? Myślę, że jednak nie. Pięciodniowa wizyta stwarza okazję do odwiedzenia i zobaczenia przynajmniej kilku z atrakcji jakie oferuje Wrocław. A trzeba przyznać, że nie jest ich mało. Większość odpłatnych. Wiadomo, że w normalnych warunkach wydatki rozłożyłyby się w czasie. Niestety dwa razy w roku są przerwy semestralne nazywane potocznie: wakacje i ferie i wtedy nie ma zmiłuj się. Trzeba wysupłać pieniądze na nieprzewidziane wydatki.

Reasumując: przez ostatnie dni szalałam na Parku Liniowym na Wyspie Opatowickiej, witałam się ze słoniem we wrocławskim ZOO, penetrowałam tajemniczy świat wrocławskich krasnali, przeniosłam się w czasie do epoki dinozaurów i zapuszczałam korzenie w sklepach z artykułami dla dzieci.

Podsumowując: było fajnie, ale mam dość. A i jeszcze jedno. Jak najszybciej chcę wrócić do Parku Linowego. Było superrrrrrrrrrr. Polecam. Fotorelacje wkrótce.










0 komentarze:

Prześlij komentarz