czwartek, 30 stycznia 2014

Piosenka na niepogodę


Piosenka na niepogodę. Piosenka na smutki. Piosenka na zły humor. 

Okazuje się, że nie jestem wyjątkiem. Nie tylko ja mam żelazną piosenkę, która jest w stanie uspokoić, moje duże maleństwo. Mój mały spośród całego repertuaru, jakim dysponuję wybrał piosenkę pt.: „Pieski małe dwa”. Przed porodem umiałam co najwyżej wymruczeć niecałą zwrotkę i to jeszcze myląc słowa. Aktualnie znam cztery, chociaż słyszałam ich różne kombinacje. Najlepszą w filmie pt.: "Dziewczyny do wzięcia". 

Pamiętnik Matki Wariatki; Kołysanki, mruczanki

Stale się dokształcam i poszerzam repertuar. Tuż po porodzie kupiłam 2 płyty z piosenkami dla dzieci. Same hiciory. Niestety podczas zabiegów pielęgnacyjnych dochodziliśmy zazwyczaj do około 14 pozycji, tak więc mogę się pochwalić jako taką znajomością tych właśnie piosenek.

Stwierdzam, że ze mną chyba już coś nie tak. Bezwiednie zaczęłam nucić małemu kolędę "Cicha noc" i okazuje się, że działa lepiej niż "Pieski małe dwa". Chyba się na nią przerzucimy. 

Najważniejszy jest rezultat. Przecież piosenka jest dobra na wszystko.

Piosenka jest dobra na wszystko Piosenka na drogę za śliską Piosenka na stopę za niską Piosenka podniesie Ci ją Parararara... 
Piosenka to sposób z refrenkiem Na inną, nieładną piosenkę Na ładną niewinną panienkę Piosenka - de son la chanson
Piosenka to jest klinek na splinek Na brzydki bliźniego uczynek Na braczek rzucony na rynek Na taki jakiś nie taki ten byt 
Piosenka pomoże na wiele Na co dzień jak i na niedzielę Na to żebyś Ty patrzał weselej Piosenka - canzona, das Lied
Po to wiążą słowo z dźwiękiem kompozytor i ten drugi Żebyś nie był bez piosenki, żebyś nigdy jej nie zgubił Żebyś w sytuacji trudnej mógł lub mogła westchnąć z wdziękiem: Życie czasem nie jest cudne, ale przecież mam piosenkę 
Piosenka jest dobra na wszystko Piosenka na drogę za śliską Piosenka na stopę za niską Piosenka podniesie Ci ją 
Piosenka to sposób z refrenkiem Na inną nieładną piosenkę Na ładną niewinną panienkę Piosenka de son la chanson 
Piosenka to jest klinek na splinek Na brzydki bliźniego uczynek Na braczek rzucony na rynek Na taki jakiś nie taki ten byt Piosenka pomoże na wiele Na co dzień jak i na niedzielę Na to żebyś Ty patrzał weselej Jej słowa, melodia i rytm





1 komentarz:

  1. Cali lubi słuchać muzyki dziecięcej bardzo, ale nie ma jakiejś swojej ulubionej, zależy od dnia i humoru. ;)

    OdpowiedzUsuń