wtorek, 7 stycznia 2014

Versatile Blogger Award

Dziękuję T.rzydziestce za nominację do Versatile Blogger Award 


Zasady Versatile Blogger Award


  1. Należy ujawnić 7 nieznanych faktów ze swojego życia
  2. Nominować do zwierzeń kolejnych 7 bloggerów  
  3. Poinformować wybranych przez siebie bloggerów o nominacjach

Pamiętnik Matki Wariatki; Versalite Blogger Award


Kilka faktów z mojego życia
  1. Kiedyś tańczyłam w zespole pieśni i tańca. Był to epizod w moim życiu, ale mile wspominany. Później, już na studiach, w ramach wychowania fizycznego można było wybrać taniec w zespole pieśni i tańca zaprzyjaźnionej uczelni. Najpierw się napaliłam, ale ostatecznie nie zapisałam się na te zajęcia. 
  2. Najbardziej żałuję, że moja mama nie pociągnęła ze mną tematu chóru. Z własnej nieprzymuszonej woli poszła do szkoły muzycznej zorientować się jak wygląda sytuacja, ale później nie zabrała mnie na zapisy. Nie powiem żebym miała głos który predysponuje mnie do zostania divą operową, ale bardzo lubię męczyć sąsiadów. Teraz mogę robić to do woli. Przecież śpiewam dziecku ;)
  3. Ludzie zazwyczaj niewłaściwie oceniają ile mam lat. Nie wiem skąd to się bierze bo moim zdaniem wyglądam na swój wiek. Jak byłam w ciąży i chodziłam jeszcze do pracy jedna z Pań powiedziała mi, że ona też bardzo późno zaszła w ciążę, miała wtedy 27 lat. Ja jej na to, że ja mam o 10 więcej. Nie mogła uwierzyć.
    W szpitalu na patologii robili nam spęd na USG. Siedząc pod salą rozmawiałyśmy o dupie Maryni. Raz jedna dziewczyna do innej, wiesz co, ta dziewczyna, która jest w ciąży bliźniaczej ma 37 lat, nie widać po niej. Ja akurat będąc w jej wieku widziałam, że to moja rówieśniczka. Nie przyznałam się ile mam lat. Śmiałam się tylko w duchu. 
  4. Jak coś usłyszę to później łatwo mi powiązać zasłyszaną informację, fakt z kolejnymi danymi. Niektórzy pytają mnie skąd ja to wiem. Ostatecznie bardzo często okazuje się, że inni też dostali te same informacje lecz nie potrafili ich powiązać. Sama o sobie mówię KGB. 
  5. Nie przepadam za mięsem.
  6. Lubię tańczyć, ale sama. Wtedy wiem, że żyję. Taniec z kiepskim partnerem mnie męczy. Mam tendencje do prowadzenia w tańcu, jak wyczuję, że partner jest nie hallo. 
  7. Mam fobię na punkcie mycia włosów. Latem potrafię myć je 2 razy dziennie.
Moje nominacje:






5 komentarzy:

  1. Super :) musimy kiedyś razem potańczyć tzn. ty u siebie, a ja u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się niedługo odpowiedzieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci z tym wiekiem i wyglądem :) U mnie zawsze mówią, że wyglądam na starsza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację !! Ale niespodzianka :) Postaram się w tym tygodniu jeszcze napisać coś u siebie :)

    Pozdrowienia, pani KGB ;)
    Misja Macierzyństwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama i jej świat - Moja o rok starsza siostra lubiła pytać dopiero co poznanych osób, która z nas jest starsza. Ja ze względu na słaby wzrok nosiłam okulary, które za moich czasów dziecięcych były po prostu brzydkie i wyglądałam w nich na starszą niż byłam w rzeczywistości. Do czasu. Raz jak ktoś powiedział, że ona jest młodsza odpowiedziałam, że ja po prostu mam inteligentniejszy wyraz twarzy i się skończyło pytanie.;)

    OdpowiedzUsuń