niedziela, 5 października 2014

VIII Dolnośląski Test Coopera

Już 18 października we Wrocławiu, na stadionie lekkoatletycznym Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, przy ul. Paderewskiego 35 odbędzie się po raz ósmy Dolnośląski Test Coopera.

Taką informację znalazłam na profilu mojej koleżanki. Zainteresowało mnie, co to takiego jest i z czym się to je. Okazuje się, że w szkole podstawowej, co prawda nie pamiętam, w której klasie, nasz wuefista zrobił nam Test Coopera. Pamiętam nawet kto zrobił najwięcej okrążeń, patrz przebiegł najdłuższy dystans. Może nie skojarzyłabym, że to był właśnie Test Coopera, ale te 12 minut zapadły mi w pamięć.

Pewnie nawet gdybym mogła nie zdecydowałabym się na udział w Teście. Nie, że nigdy, ale po prostu nie w tej chwili. Dlaczego? Bo wiem w jakiej jestem kondycji, bez Testu. Przekonałam się o tym kilka miesięcy po narodzinach Franka, kiedy to będąc u moich rodziców, poszłam sobie pobiegać. O mały włos znaleźliby mnie martwą w trawie. Dosłownie. Trochę się od tego czasu zmieniło, ale nie za bardzo. 

Myślę, że taki Test to super sprawa i zachęcam wszystkich do udziału. Biorąc udział w kolejnych edycjach można sprawdzić, czy nasza kondycja się poprawia, czy wręcz przeciwnie. Jak już wiem, że można wziąć w czymś takim udział będę śledzić informacje o kolejnych edycjach Testu Coopera. 

Udział w teście jest bezpłatny

Zapisy przyjmowane są na miejscu w dniu Testu.

Szczegółowych informacji szukajcie na załączonych plakacie i na stronie organizatora VIII Dolnośląski Test Coopera.





0 komentarze:

Prześlij komentarz