środa, 17 grudnia 2014

List do Świętego Mikołaja

Czasu jest już coraz mniej, ale może warto jeszcze pomyśleć o wysłaniu listu do Świętego Mikołaja.

Żeby pokazać Wam, że warto, poszperałam w moich przydasiach i znalazłam prezenty, które otrzymałam w odpowiedzi na moje listy.

Mogą się one wydać dość skromne, ale jak zestawicie je z latami, w których je dostałam to już wygląda znaczniej lepiej.

Pierwszy jest datowany na rok 1989, drugi na 1990. Wyobrażacie sobie moje szczęście i zaskoczenie, że w ogóle coś dostałam? Od Świętego Mikołaja, z koła podbiegunowego? Myślę, że i obecnie taki prezent może wzbudzić w dziecku dreszczyk emocji.

Do dzieła!

Adres do Świętego Mikołaja z oficjalnej strony Wioski Mikołaja:

Santa Claus, Santa Claus Main Post Office, FI-96930 Arctic Circle

Adres do Świętego Mikołaja z otrzymanej przeze mnie broszury:

Santa Claus' Post Office, Arctic Circle, 96930 Rovaniemi Finland









1 komentarz: