wtorek, 11 listopada 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

Monika i spółka; Nominacja do Liebster Blog Award
Dziękuję Magdalenie Jadowskiej z diabełkowo za nominację do Liebster Blog Award.


Zasady Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od krainy diabełków i ich rodziców

1. Co lubisz najbardziej robić?

Wylegiwać się na słońcu i kombinować, co by tu zrobić.

2. Kim jesteś z zawodu?

Z tym pytaniem mam zawsze problem. Aktualnie jestem specjalistą ds.planowania, analiz i finansowania inwestycji.

3. Ile masz dzieci?

Jednego, cudownego Franciszka

4. Dlaczego prowadzisz bloga?

Dla własnej frajdy. Prowadzenie bloga pozwala mi przelać na papier (ekran komputera) moje myśli, refleksje, uczucia i obserwacje.

5. Czy lubisz zabawy z dziećmi?

Tak, ale tylko z tymi, które lubię;)

6. Kim zawsze chciałaś być jak dorośniesz?

Nie miałam sprecyzowanych planów / marzeń. Myślę, że to dzięki temu łatwo przystosowuję się do nowych warunków. Chociaż zazdroszczę ludziom, którzy od dziecka mieli sprecyzowane plany, bo dzięki temu parli do przodu, nie tracąc energii na zbędne rzeczy, nie rozmieniali się na drobne.

7. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje?

Chyba na Krecie. Chociaż moje wakacje zazwyczaj są fajne niezależnie gdzie je spędzam.

8. Masz zwierzęta? Jakie?

Aktualnie nie. Kiedyś miałam papużki faliste, które kilkakrotnie rozmnożyłam, czym doprowadziłam moich rodziców do rozpaczy.

9. Opisz siebie w paru słowach.

Gdyby to było takie proste to moja strona "O mnie" nie wyglądałaby, tak jak wygląda;) Ale pracuję nad tym. 

10. Lubisz zimę?

Niespecjalnie. Chyba, że mam plany wyjazdowe w góry. Jestem strasznym zmarzluchem o zawsze zimnych stopach i dłoniach;)

11. Zarabiasz na swoim blogu?

Nie.


Nominowane blogi

  1. Z miłości do rzeczy pięknych
  2. Mama Janka
  3. Wcześniak i co dalej
  4. Gibonikowa mama
  5. Luzik guzik
  6. Matka Pracujaca
  7. Pata-Patu
  8. La Luna Loca
  9. Malinowy excel
  10. Ogarniam wszechświat
  11. Business Kid

 Moje pytania do nominowanych blogów

  1. Jaka jest myśl przewodnia Twojego bloga?
  2. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
  3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą, że jesteś blogerką?
  4. Gdzie szukasz pomysłów na wpisy na bloga?
  5. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
  6. Co warto zobaczyć w mieście, w którym mieszkasz?
  7. Co uważasz za swój największy sukces?
  8. Czy udaje Ci się godzić pracę zawodową z macierzyństwem?
  9. Jaki masz stosunek do in vitro? Jesteś za, przeciw, czy nie masz zdania?
  10. Lubisz to co robisz w życiu zawodowym?
  11. Gdybyś nie miała żadnych ograniczeń to kim chciałabyś zostać?





3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. To już moja trzecia, więc wybacz, że nie będę nominować jeszcze raz. Moje poprzednie nominacje http://wczesniakicodalej.blogspot.com/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń