niedziela, 16 listopada 2014

Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - Szyszka

Monika i spółka; Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - szyszki. Jak wykonać ozdoby świąteczne z szyszek.
Do Świąt Bożego Narodzenia mamy ponad miesiąc, jednak ja nauczona doświadczeniem rozpoczęłam już przygotowania.

Co można robić z takim wyprzedzeniem? A na przykład ozdoby świąteczne.

Dzisiaj pokażę Wam, jak zrobić bombki z szyszek znalezionych na jednym ze spacerów.






Do wykonania bombek potrzebne będą:

  • szyszki, różnego kształtu i rozmiaru
  • tasiemki 
  • sztuczny śnieg, złota lub srebrna farba w sprayu
  • nożyczki
  • nici i igła
  • pistolet do klejenia na gorąco
  • klej na gorąco
Monika i spółka; Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - szyszki. Jak wykonać ozdoby świąteczne z szyszek.

1. Pierwsze, co musimy zrobić to pomalować szyszki wybranym produktem. Ja, pomimo ciekawego efektu, jaki dała złota farba w sprayu, ostatecznie zdecydowałam się na sztuczny śnieg. Jeśli nie chcecie mieć niemiłej niespodzianki, przed użyciem któregokolwiek z produktów pamiętajcie o zabezpieczeniu blatu stołu.

Monika i spółka; Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - szyszki. Jak wykonać ozdoby świąteczne z szyszek.

2. Teraz przystępujemy do wykonania kokardek. Ponieważ wykończenie prac, tzw. kropka nad i jest moją achillesową piętą, do zrobienia kokardek podeszłam bardzo metodycznie.







3. W ostatnim kroku przyklejamy kokardki do szyszek. W tym celu nagrzewamy klej w pistolecie do klejenia na gorąco. Radzę pod końcówkę pistoletu coś podłożyć, aby roztapiający się klej niczego nie pobrudził. I to już wszystko.

Ostatecznie moje bombki - szyszki wyglądają tak.

Monika i spółka; Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - szyszki. Jak wykonać ozdoby świąteczne z szyszek.

Monika i spółka; Zrób to sam - Ozdoby choinkowe - szyszki. Jak wykonać ozdoby świąteczne z szyszek.





4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mi odbiło;) Dzisiaj przegoniłam rodzinę po parku tylko po to żeby nazbierać nową partię szyszek. Teraz się "odrobakują", a część już się suszy. Ciskawe, czy do czegoś mi się przydadzą;)

      Usuń