piątek, 15 listopada 2013

Życie - dobro najwyższe

i spółka; Sprzedaj lodówkę i jedź dookoła świata - Kacper Godycki - Ćwirko

Miałam pisać o czymś innym, ale na jednym z portali społecznościowych wśród znajomych koleżanki znalazłam kolegę z roku Kacpra Godyckiego - Ćwirko. I jak to zwykle bywa zaczęłam drążyć. Co porabia, z kim utrzymuje jeszcze kontakt ze studiów i takie tam. W ten sposób trafiłam na jego stronę www.konceptualny.com. Wiedziałam, że wybierał się w dalekie regiony świata, ale nie wiedziałam, że z niego jest i tutaj szok BYŁ taki podróżnik. Chociaż raz, w trakcie wyprawy skontaktował się ze mną. Niestety byłam wtedy w trakcie jakiegoś zawirowania i po prostu nie miałam ochoty nawet na rozmowę.

Na początku gdy zobaczyłam jego nekrolog pomyślałam sobie, że to lekka przesada robić sobie z takich rzeczy żarty. Ale nie, okazuje się, że to prawda. I co w takiej sytuacji można powiedzieć.
Nic.
Mam nadzieję, że da mi to kolejnego kopa i kiedyś odważę się i zrobię to do czego zachęca Kacper. Sprzedam lodówkę i pojadę dookoła świata.

Zdjęcie ze strony http://www.konceptualny.com/





0 komentarze:

Prześlij komentarz